06 September 2007

REPUBLIK SINGAPURA: BUKTI MUTAKHIR AGENDA PENAKLOKAN DUNIA YAHUDI-ZIONIS

BAHAGIAN PERTAMA

JOHOR BAHRU: Hari ini, Atok berani menuduh bahawa rancangan Putrajaya untuk membina Wilayah Pembangunan Iskandar (WPI) dekat sini akan menegangkan lagi perhubungan antara kaum di negara kita, khususnya antara anak Malaysia keturunan Melayu dengan saudara senegara dari keturunan Cina Seberang Laut. Percayalah!

Sebermula, bibit-bibit keretakan itu telahpun mula timbul apabila mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad baru-baru ini menzahirkan kebimbingan beliau bahawa orang Melayu di kawasan berkenaan akan terpinggir akibat “serangan” modal dari kalangan Cina Seberang Laut tempatan dan juga Cina Seberang Laut yang bermastautin di seberang Selat Tebrau.

Syahdan, kebimbangan Tun yang bijak laksana itu pula adalah berdasarkan hakikat bahawa hampir seluruh keluasan tanah di kawasan yang bakal dimajukan di Selatan Johor itu – dianggarkan lebih kurang tiga kali ganda keluasan Pulau Temasik – adalah tanah tradisi dimiliki kalangan tuan-tuan punya tanah Melayu yang rata-ratanya terhad kemampuan dari segi modal.

Sebermula, di sini Atok ingin mengesahkan bahawa kebimbangan tulin seperti yang dizahirkan oleh mantan Perdana Menteri kita itu turut diluahkan oleh ramai dari kalangan waris walak serta anak cucuk Atok di Johor sejak akhir-akhir ini.

Yang Atok hairan, hanya dengan menzahirkan kebimbangan tentang nasib masa depan anak bangsanya di Johor, Tun tiba-tiba dihentam tanpa belas kasihan lagi oleh rata-ratanya kalangan pelayar blog Cina – yang tak sampai sebulan dulu beria-ia menghasut negarawan yang dah pun pencen itu supaya berbuat sesuatu bagi, kononnya, menyelamatkan negara dari “rejim JKKK” (Jeane, Kamaluddin, Khairy, Kalimullah).

Reaksi negatif yang menampilkan sikap biadab kalangan pelayar blog Cina terhadap negarawan yang telahpun pencen itu adalah berdasarkan satu wawancara antara beliau dengan akhbar tabloid mingguan tempatan, Risalah.

Apa yang paling menakjubkan dalam hal ini adalah wawancara Tun dengan akhbar nyamuk berbahasa Melayu itu turut dipetik dan dibesar-besarkan oleh akhbar harian berbahasa Inggeris The Straits Times dari seberang Tambak Johor.

Hentaman yang dilakukan oleh kalangan pelayar blog Cina terhadap Tun itu pula kebanyakannya dimuatkan melalui blog yang dihostkan oleh Malaysia Today dimiliki anak raja Bugis Selangor, YM Raja Petra Raja Kamaruddin yang telah mencecah 5 juta hits.

YAKJUJ MAKJUJ

Syahdan, perkembangan yang Atok anggap sebagai tidak sihat dari aspek perhubungan antara kaum di Malaysia – pada hakikatnya masih lagi ibarat api dalam sekam walaupun setelah 50 tahun merdeka – adalah tanda-tanda jelas tentang kedatangan dajjal Yakjuj dan Makjuj di akhir zaman, seperti yang Atok pelajari sebagai umat Nabi Muhamad SAW sejak dari kecil lagi.

Alkisah, mengikut pentafsiran yang dibuat oleh kalangan alim ulama (sebenarnya istilah bagi golongan intelek atau cendekiawan, sama seperti yang baru-baru ini diiktiraf oleh Menteri Penerangan Malaysia terhadap kaum kerabat blogger tempatan, terima kasih Mamak Zam!), Yakjuj Makjuj adalah terdiri dari dua “bangsa” di dunia yang hakikat hidup mereka, seperti yang ditetapkan oleh kudrat dan iradat Allah SWT, adalah diaspora, yakni bertaburan di muka bumi sambil merempat di merata negeri orang.

Syahdan, setelah ditelek dan dikaji oleh kalangan para cendekiawan muslimin global yang terang hatinya kerana tak makan hasil rashwah dan roh mereka tidak diracuni oleh golongan orientalis Barat – terutama cendekiawan kelahiran Iran, Ali Akbar dan cendekiawan Turki, Harun Yahya – Yakjuj dikenalpasti sebagai Yahudi-Zionis dan Makjuj pula terdiri dari Cina Seberang Laut (Overseas Chinese atau Nanyang Chinese).

Seperkara lagi, tamadun Atas Angin, terutama sab-tamadun Inggeris, punyai istilah mereka sendiri tentang dajjal Yajuj Makjuj ini yang diambil dari Kitab Injil Perjanjian Lama (Old Testament Bible), yakni Gog and Magog.

Alkisah, jika bagi muslimin, prophesy (ramalan yang datang melalui wahyu para Nabi dan karamah para anbia) tentang kedatangan dajjal Yakjuj Majuj ini telah, sejak berabad-abad yang lampau, menimbulkan kebimbangan, tetapi kebimbangan ini tampaknya langsung tidak dirasai kalangan para pemuka golongan elit pemerintah Yahudi-Nasara dari tamadun Atas Angin, terutama di kalangan elit “penjajahan lama” bangsa Inggeris.

Sebagai misalan, pada hari ini terdapat patung yang menggambarkan Gog dan Magog di tengah-tengah kota London. Patung ini telah dirasmikan sendiri oleh Perdana Menteri Great Britain yang termasyhur ketika era Perang Dunia Kedua dulu, mendiang Sir Winston Churchill.

Syahdan, Atok sedar anak cucu kalian nescaya akan musykil tentang hakikat yang baru diketengahkan ini. Namun bagi Atok yang dah lama tak makan garam ini, tiada apa yang perlu dimusykilan di alam ciptaan Allah SWT dengan segala kesempurnaan kejadianNya yang berasaskan Subhanas sifatnya itu.

INGGERIS, DIASPORA DAN SINGAPURA

Anak cucu kalian perlu kenali hakikat sejarah bahawa bangsa Inggeris merupakan satu-satunya bangsa penjajah dari tamadun Atas Angin yang berjaya mempengaruhi, justeru memperalatkan, kedua-dua jaringan pakatan halus masyarakat diaspora Yahudi-Zionis dan Cina Seberang Laut, demi menegakkan cita-cita penjajahan mereka sejak sekitar Kurun ke 18 Masehi lagi.

Sebermula atas hakikat inilah wujudnya istilah Anglo-Chinese, malah penyebaran kaum Cina Seberang Laut ke serata dunia, hatta ke seluruh Alam Melayu, adalah hasil galakkan oleh penjajah Inggeris demi memudahkan mereka mengaut segala hasil mahsul anak negeri untuk di bawa pulang ke England.

Selain bertujuan untuk mengaut segala laba dunia dari bumi bangsa yang dipijak jajah, kemasukan Cina Seberang Laut Semenanjung Tanah Melayu dan Pulau Temasik digalakkan Inggeris sebagai kuasa pengimbang dari segi muslihat pecah dan perintah mereka untuk terus menjajah orang Melayu yang secara hakikinya berketuanan di bumi ini.

Alkisah, bukti paling nyata tentang grand design Inggeris yang memperalatkan, hatta menguntungkan dajjal Yakjuj Makjuj ini adalah bumi Temasik yang kini telah tergadai kepada tangan-tangan halus kedua-dua bangsa merempat itu.

Malah pulau sekangkang kera yang dinamakan oleh Sang Nila Utama sebagai Singapura (entah macam nama dibelitkan namanya oleh Yahudi-Zionis menjadi Singapore, Atok sendiri pun tak paham) merupakan satu-satunya negara di dunia yang dikuasai oleh tangan-tangan halus kedua-dua kepentingan Yakjuj dan Makjuj.

SATELIT BARAT/YAHUDI-ZIONIS

Kenalilah bahawa walaupun Republik Singapura pada zahirnya diperintah dan didominasi oleh kalangan elit Parti PAP keturunan Cina Seberang Laut, tetapi kuasa sebenar di sebalik kuasa pemerintahan di pulau sekangkang kera itu adalah komplot halus Yahudi-Zionis antarabangsa yang menunggang kuasa nyata dari Barat (kuasa hegemoni global British-Amerika atau Global Anglo-American hegemony).

Hatta di kalangan pengkaji (bukan pengaji) geo-politik antarabangsa, republik pulau sekangkang kera itu dikenalpasti secara sahih sebagai antara outpost atau negara satelit terpenting bagi projeksi kuasa geo-politik dan geo-ekonomi Anglo-Amerika di Timur Terusan Suez.

Kalau dulu limbungan kapal Sembawang di utara Singapura yang betul-betul bertentangan dengan pusara Atok di lereng bukit Tanjung Puteri (Johor Bahru), merupakan limbungan armada angkatan laut British yang terbesar di Timur Jauh, kini limbungan itu turut digunakan oleh Angkatan Laut Ke 7 (Seventh Fleet) Tentera Laut Amerika Syarikat yang berpengkalan di Selatan kepulauan Jepun.

Syahdan, hakikat yang semua orang “mengetahui tetapi tidak mengenali” adalah, tentang signifikan kemerdekaan Singapura melalui Malaysia pada tanggal 16 September 1963 dan, seterusnya, dinyahkan dari negara kita tanggal 9 Ogos 1965, dari sudut pandangan strategik komplot Zionis antarabangsa dan Anglo-Amerika.

Hakikat yang tersirat di sebalik yang tersurat itu sebenarnya adalah kemerdekaan Singapura melalui Malaysia, kemudiannya terpaksa dihalau oleh Malaysia, melambangkan genapnya usaha grand design kuasa-kuasa halus dajjal Yakjuj dari Timur Tengah untuk bergabung tenaga dengan dajjal Makjuj dari Timur Jauh.

Sebagai umat Muhammad SAW, yakinilah bahawa sejarah yang telah berlaku di depan mata hati kita ini, tidak lain dan tidak bukan, hasil perencanaan politik maha besar; seperti yang dicita-citakan oleh Iblis dan konco-konco manusianya yang terdiri dari kalangan para pemuka rahsia kasta rabbi Yahudi-Zionis (Elders of Zion) sebelum kedatangan Nabi-Nabi Allah Musa, Daud, Harun, Yusof, Khidir dan Isa di Semenanjung Sinai dan Palestin, sejak beralaf-alaf lamanya dulu hinggalah ke hari ini.

Sebermula, anak cucu Atok mungkin mengatakan Republik Singapura bukan satu-satunya negara “berdaulat lagi merdeka” yang dikongsi bersama oleh Makjuj dengan tangan-tangan komplot halus Yakjuj.

Mungkin anak cucu Atok akan memberikan contoh Cina Taipeh (Taiwan) sebagai satu lagi republik pulau sekangkang kera yang boleh digolong ke dalam kategori negara yang dikongsi bersama oleh dajjal Yakujuj Makjuj.

Namun bagi Atok dan majoriti dari kalangan kaum kerabat meta-fizik Atok yang terdiri dari pelbagai bangsa di dunia ini, Taiwan tidak boleh dikategorikan sebagai sebuah negara yang berdaulat lagi merdeka kerana pulau tersebut masih dianggap oleh Republik Rakyat Cina (Cina Tanah Besar) – yang boleh tahan sikap anti-Zionis dan anti-Barat mereka, terutama di bawah Presidennya sekarang, Hu Jintao – sebagai masih sebahagian dari wilayah mereka.

Malah Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu sendiri, yang ternyata turut didominasi oleh tangan-tangan halus Yahudi-Zionis, belum pernah mengiktiraf Cina Taipeh sebagai sebuah negara yang berdaulat lagi merdeka.

KESINAMBUNGAN

Syahdan, dengan tertegaknya negara Yakjuj-Makjuj yang “berdaulat lagi merdeka” di dalam kawasan kejiranan kita, legasi dari muslihat pecah dan perintah Inggeris yang terbukti amat berkesan ini terus terjamin kesinambungannya.

Hatta legasi bangsa penjajah Inggeris yang kuat bersekongkol dengan komplot global halus Yahudi-Zionis serta sab-budaya liga kongsi gelap Hung Cina Seberang Laut ini terus dilaksanakan oleh kalangan pemuka elit UMNO dan MCA yang rata-ratanya dijangkiti virus penyakit kecelaruan psiko-budaya dipanggil anglophile (orang bukan berketurunan Inggeris yang cintakan segala apa yang berbau Inggeris), hinggalah ke hari ini.

Sebermula, PAP dan MCA diasaskan oleh tokoh-tokoh Cina Seberang Laut yang rata-ratanya menganuti pandangan hidup secara anglophile. Mereka ini termasuklah Harry Lee (PAP) dan Colonel H.S. Lee serta T.H. Tan (MCA). Malah Harry Lee (pengasas Singapura Lee Kuan Yew) turut terkenal di kalangan wartawan media tempatan mahupun asing dengan jolokan Queen’s Chinese (Cina Queen var. Cina Kui).

Kalau tak silap Atok, pada ketika UMNO sedang sibuk menuntut kemerdekan dari British, sempat seorang kerabat jauh Atok merekod kenyataan perbualan antara salah seorang pengasas MCA dengan seorang pegawai kolonial British.

Kenyataan pengasas MCA berkenaan adalah seperti berikut: “It is below my dignity to bow to the wishes of the Malay Rulers.” (Adalah di bawah maruah diri saya untuk tunduk kepada kehendak Raja-Raja Melayu).



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tok jangan mengalah. Pantang maut sebelum ajal. Depa semua dajjai kurang ajar, memang dasar Yahudi. Depa dok ambil bumi kita (Singapura) lepas tu nak cakap banyak.

Tanpa Nama berkata...

Nasi dah jadik bubur. Dulu Singapura kita punya tapi pemimpin kita murah hati hadiah kat Yahudi-Zionis/Cina Tongkang. Memang dalam dunia ni tak ada bangsa punyai fiil lurus bendul macam Melayu!

Bukannindon berkata...

Skang..malaysia pon dah dpt kat dorang