08 September 2007

REPUBLIK SINGAPURA: BUKTI MUTAKHIR AGENDA PENAKLOKAN DUNIA YAHUDI-ZIONIS

BAHAGIAN AKHIR


Atok: Gotcha! This old hag sure got all you pseudo-Occidental spoilt brats stirred up the last time (the opener on this two-part postings on anti-Christs of the world)…Kinda accomplished in “isolating” the wheat from the chaff. Most of you guys sure took the bait; like the gullible, kiasuesque bigoted fools you really are!.

Anyway, that’s not all there is to it. Here’s a last pain in the %$#@, just to maka things extra nice and dandy!

Alkisah pendedahan berani oleh Raja Petra tentang dakwaan berlakunya satu konspirasi melibatkan rejim Cina Seberang Laut pro-Yahudi-Zionis Singapura bagi menjatuhkan kepimpinan mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad bukan sesuatu yang boleh dipandang ringan oleh semua anak bangsa Malaysia yang cintakan watan ini (untuk cerita selanjutnya, sila rujuk posting Raja Petra di dalam ruangan Corridors of Power bertarikh 4hb Sept. 2007, melalui portal beliau Malaysia Today).

Sebermula di dalam sanubari Atok yang diselangi akal kurang akademik ini, memang telah lama timbul resa yang kuat tentang hakikat di sebalik pendedahan oleh Anak Raja Bugis Selangor yang terjal tapi penuh hikmah lagi bergeliga itu (Raja Petra).

Hatta resa yang sudah lama menghantui ini mula bertukar menjadi hakikat pegangan apabila Atok mendapat khabar shahih dari kaum kerabat rasmi yang mengatakan bawa rejim PAP di Temasik telah membenarkan agensi perisikan maha rahsia Israel, Mossad menubuhkan pejabat serantau mereka di pulau itu pada ketika lebih kurang sama meletusnya penentangan reformasi di Malaysia dan Indonesia sekitar lewat tahun 1990an dulu.

Sarang Mossad di Singapura itu dipimpin oleh Resident Agent, Amir Lati; walaupun di dalam paspot antarabangsa milik pelbagai negaranya untuk memudahkan penyamaran dalam misi rahsia di serata rantau ini, tidak pernah menggunakan nama itu. Sebelum itu, Amir Lati dan anak-anak buah Iblis korengnya berpusat di Australia

PERANAN “EMAS”

Maka dengan itu Atok berhajat jugak nak tumpang cerita tentang peranan strategik “emas” (komplot kewangan, ekonomi dan korporat dunia dikuasai Barat yang kini diistilah oleh kalangan para pengkaji bebas dari Barat sendiri sebagai Global Corporatocracy) sebagai alat politik oleh Yahudi-Zionis demi meneruskan agenda masing untuk menegakkan satu kerajaan global dikuasai mereka.

Syahdan, dalam konteks Singapura agenda penjajahan global ini diperkukuhkan lagi oleh agenda penjajahan ekonomi di Alam Melayu (Nusantara) oleh liga kongsi gelap Hung, Cina Seberang Laut (tiada kena mengena dengan Cina Tanah Besar yang telahpun menangkap seorang agen espionaj (spy) Singapura yang menyamar sebagai seorang wartawan, lalu terus dibuang kunci sel tahanan beliau untuk selama-lamanya).

Walaupun agenda penjajahan dunia telah direncana secara penuh berahsia oleh kalangan pemuka kasta rabbi Yahudi-Zionis sebelum kedatangan Nabi-nabi Allah Musa, Daud, Harun, Yusof, Khidir dan Isa di Semenanjung Sinai dan Palestin dari sejak beberapa alaf yang lampau hinggalah ke hari ini, tetapi di Singapura agenda penjajahan ini diperkukuh dan dipermudakan lagi oleh persekongkolan dengan agenda penjajahan Cina Seberang Laut ke atas seluruh Nusantara (seperti penerangan di atas), khususnya ke atas Malaysia dan Indonesia.

Perlu diketahui bahawa para pemuka Yahudi-Zionis adalah semacam imam yang lebih dikenali sebagai elders of zion.

Agenda menakloki umat manusia ini telah diusaha secara halus oleh para pemuka Yahudi-Zionis 12 kabilah bani Israel (12 tribes of Israel) ini selama lebih dua alaf sebelum kelahiran Nabi Isa al-Masih yakni sejak kabilah-kabilah yang didominasi oleh kabilah Judah dan Benjamin bermastautin di Semenanjung Sinai dan Palestin.

Ini bermakna sebelum kedatangan Nabi Musa alaihisalam hinggalah ke hari ini – ketika mereka dapat menguasai keseluruhan tamadun Barat, terutama kuasa besar tunggal dunia, Amerika Syarikat (AS) yang mana Singapura merupakan antara negara talibarut terpenting di rantau Timur Jauh – Yahudi-Zionis tidak pernah berhenti merancang untuk membina empayar global mereka.

Sebermula, sebelum Atok dapat menceritakan tentang betapa pentingnya penguasaan ke atas “emas” dalam konspirasi sepanjang zaman para pemuka zionis untuk menegakkan sebuah kerajaan dunia milik mereka, eloklah diberikan serba sedikit latar belakang sejarah Yahudi-Zionis.

KITAB TAURAT

Alkisah, walaupun Kitab Taurat (Torah) agama Yahudi diwahyukan oleh Allah SWT kepada Nabi Musa alaihisalam tetapi kitab suci ini tidak pernah terlepas dari putar belit para pemuka puak dajjal Yahudi-Zionis ini.

Di sini Atok bukan tujuan untuk menuduh secara jahil lagi melulu bahawa semua penganut agama Yahudi terdiri dari golongan dajjal.

Malah majoriti penganut agama Yahudi di seluruh dunia tidak mempunyai pengetahuan atau tidak pernah menyokong perencanaan jahat para pemuka Zionis ini terhadap seluruh umat manusia.

Syahdan, fakta yang dikumpul dari kalangan para penyelidik anti-zionisme telah membuktikan bahawa penentangan utama terhadap zionisme sebelum pecah Perang Dunia Kedua datang dari kalangan Yahudi Barat (Eropah dan Amerika Utara) serta Yahudi Arab di Palestin.

Bagaimanapun, ekoran Perang Dunia Kedua yang menyaksikan penyiksaan dan pembunuhan ramai-ramai penganut agama Yahudi oleh rejim fasis Nazi di Jerman dan Itali, para pengikut agama ini di seluruh dunia diletakkan dalam suatu keadaan serba salah, sama ada untuk menentang atau menyokong segala agenda zionisme.

Kitab Taurat merupakan kitab wahyu asal yang diturunkan kepada Bani Israel. Kitab utama ini, bagaimanapun, telah ditokok tambah oleh konspirasi para pemuka Zionis dengan memasukkan beberapa surah palsu seperti Deuteronomy (Book of Deuteronomy) dan Exodus (Book of Exodus).

Ekoran itu, yakni kira-kira lima abad selepas kelahiran Nabi Isa, para pemuka Zionis telah menyusun dan memperkenalkan pula Kitab Talmud yang sama sekali menyimpang dari segala ajaran nabi-nabi dari Bani Israel seperti Ibrahim, Musa, Daud, Isa, Harun, Khaidir, Yusof dan sebagainya.

Ini diekori pula oleh Kitab Zohar yang sama macam Talmud tetapi turut menyelitkan amalan mistik serta sihir di kalangan 12 kabilah Israel yang kini lebih dikenali sebagai amalan Kabbalah.

Segala putar belit yang terkandung di dalam surah-surah palsu Taurat, malah kitab palsu terkemudian seperti Talmud dan Zohar, kini dikenalpasti sebagai intipati kepada konspirasi Yahudi-Zionis untuk merosakkan dan menjajah seluruh umat manusia.

TERBONGKAR

Berasaskan doktrin penaklokan goyim, akum atau gentiles (antara gelaran Zionis bagi orang yang bukan penganut agama Yahudi) yang dianjurkan melalui Taurat, Talmud dan Zohar, maka tertubuh beberapa komplot atau kabal (cabal) rahsia seperti Illuminati dan Freemason yang berasaskan arahan sulit dari para pemuka Yahudi-Zionis.

Sebermula, mengenai Freemason, di sini perlu Atok perjelaskan bahawa walaupun kongsi gelap ini pada asalnya dianggotai oleh kalangan warga berpengaruh Eropah seperti golongan bangsawan atau aristokrat, dan anggota keluarga diraja yang rata-ratanya terdiri dari penganut agama Nasara, tetapi telah teruk diselinapi dan dipengaruhi oleh anasir dari komplot Illuminati Yahudi-Zionis sejak sekitar kurun ke 18 Masehi.

Bagaimanapun, pada sekitar abad ke 18 dan 19, rahsia kewujudan komplot serpanjang zaman Yahudi-Zionis ini terbongkar juga ekoran penemuan beberapa dokumen sulit.

Dokumen sulit yang terbongkar itu adalah dimiliki komplot Illuminati di Jermany sekitar lewat kurun ke 18 Masehi, dan Protokol dari Kongres Pertama Zionis Sedunia yang diadakan pada tahun 1897 di Basle, Switzerland.

Dokumen sulit komplot Illuminati terbongkar secara tidak sengaja pada Julai 1785 apabila seorang utusan komplot Yahudi-Zionis yang ditubuhkan pada tahun 1776 oleh pengasas negeri Bavaria, Adam Weishaupt itu, terbunuh dipanah petir ketika dalam misi membawa dokumen tersebut ke negeri Silesia.

Dokumen yang dikenali sebagai Penulisan Asal Orde Illuminati (The Original Writings of the Order of the Illuminati) ini membuktikan agenda utama Yahudi-Zionis untuk menghancurkan “orde masyarakat” yang terdapat ketika itu dan menggantikannya dengan satu Orde Baru Dunia (New World Order).

Agenda sedemikian tidak asing lagi bagi kalangan masyarakat antarabangsa hari ini ekoran langkah AS dan lain-lain sekutu Baratnya – kian terbukti dipengaruhi oleh tangan-tangan halus komplot politik-kewangan global Yahudi-Zionis mutakhir – sedang turut galak melaung-laungkan dan melaksana konsep Orde Dunia Baru ini dengan mengambil kesempatan dari fenomena globalisasi atau dunia tanpa sempadan yang sedang giat melanda umat manusia.

Malah pentadbiran AS di Washington DC, sejak dari pentadbiran Presiden Jimmy Carter sekitar lewat tahun 1970an hinggalah ke pentadbiran Presiden George W Bush masa kini, sering melaung-laungkan gagasan Orde Dunia Baru ini; suatu fenomena yang menyedarkan masyarakat antarabangsa tentang realiti ancaman dari imperialisme baru Barat (Western neo-imperialism), seperti yang sering diingatkan oleh mantan Perdana Menteri Malaysia Ke 4, Dr Mahathir Mohamad sejak memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri lagi.

PROTOKOL

Manakala kewujudan dokumen rahsia keluaran Kongres Pertama Zionis Sedunia – lebih dikenali sebagai Protokol Mesyuarat Para Pemuka Zion yang Arif (Protocol of The Meetings of The Learned Elders of Zion) mula disedari dunia hasil pendedahan berani oleh Prof. Sergyei Nilus di Rusia melalui sebuah buku yang diterbit pada tahun 1905.

Walaupun kesemua naskah buku yang mendedahkan agenda Yahudi-Zionis untuk menakluki itu telah dimusnahkan oleh rejim komunis Bolshevik yang menguasai Rusia secara kuku besi ketika itu, tetapi satu naskah telah dapat diselamatkan dan diserahkan kepada Muzium British di London pada Ogos 1906.

Di Rusia ketika itu, sesiapa didapati memiliki naskah buku berkenaan pasti ditembak tanpa usul periksa oleh para petugas keselamatan negara; suatu keganasan rasmi yang memberikan kesan sebaliknya, yakni mengukuhkan lagi kepercayaan umum tentang kesahihan dokumen sulit Yahudi-Zionis itu.

Dokumen yang mengandungi kesemuanya 25 Protokol itu pada asasnya menggariskan strategi yang perlu dilaksanakan oleh Yahudi-Zionis untuk menakloki dunia berdasarkan pedoman spiritual yang termaktub di dalam Taurat, Talmud dan Zohar serta juga seperti yang diputarbelit oleh kalangan pemuka mereka.

EMAS DAN LIBERALISME

Sebermula, setelah memberikan serba sedikit penerangan tentang latarbelakang Yahudi-Zionis dan rahsia di sebalik Protokol mereka yang bocor itu, di sini Atok akan terus menjelaskan tentang senjata strategik “emas” kaum dajjal ini dan peranannya dalam mengawatkan perhubungan antara Malaysia dengan Singapura, seperti yang telah dijanjikan sebelum ini.

Mengikut doktrin asas yang terkandung di dalam buku Protokol Mesyuarat Para Pemuka Zion yang Arif terbitan mendiang Prof. Nilus dari Rusia itu, mana-mana pemimpin dunia yang menganuti fahaman liberalisme atau kebebasan atau keterbukaan pasti dapat digulingkan oleh “emas” yakni umpanan lunak terhadap kalangan elit pemerintah di negara yang hendak dipengaruhi.

Sebermula, dalam hal ini, Atok terkenangkan rejim Pak Lah kita yang kian hari kian tampak liberal sambil melaung-laungkan pemerintahan terbuka (setakat perlaksanaannya, wallahualam!), sampai terpaksa melahirkan mazhab baru yang dinamakan Islam Hadhari.

Setelah membaca risalah tentang Islam Hadhari yang disediakan oleh JAKIM dan Kementerian Penerangan Malaysia baru-baru ini, kalau tak silap Atok istilah Islam Hadhari sama juga maksudnya dengan Islam Pragmatis (Pragmatic Islam).

Alkisah, mengikut Oxford Advanced Learner’s Dictionary, istilah pragmatic adalah adjektif kepada noun pragmatism. Justeru mengikut kamus Inggeris yang bermartabat itu, pragmatism bermaksud: 1 berfikir atau menerima sesuatu secara praktikal. 2 (di dalam bidang falsafah) percaya sesuatu kebenaran atau sesuatu teori itu hanya boleh dinilai dari segi hasilnya yang praktikal.

Wah! Kalau gitu, mengikut pengkajian (bukan pengajian) asas Tauhid, Islam Hadhari hanya menganjurkan konsep di mana manusia bebas mengintepretasi wahyu sewenang-wenangnya mengikut pengalaman praktikal masing-masing yang sudah tentu berubah-ubah dan tidak sempurna!

Ke mana perginya konsep keseimbangan di antara Qadha dan Qadar di dalam Tauhid?

TANGAN HALUS

Sebermula apabila Atok menyebut komplot ekonomi dan kewangan Yahudi-Zionis antarabangsa, jangan pulak terus mengaji dan menjadi lurus bendul lentas tercari-cari pertubuhan dengan nama yang sama; pasti anak cucu semua tidak akan menjumpainya.

Malah komplot ini telah sedia ada dengan pelbagai topengnya seperti World Bank, International Monetary Fund (IMF), World Trade Organization (WTO), United States Agency for International Development (USAID), American Free Trade Area (AFTA), European Union, Export Credit Agencies (ECAs), Offshore Financial Centres, Production Sharing Agreements (PSA) dan sebagainya.

Manakala tangan-tangan halus di belakang topeng Yahudi-Zionis ini adalah pertubuhan serta think-tank bukan kerajaan seperti Suruhanjaya Trilateral (Trilateral Commission), Kumpulan Bilderberg (Bilderberg Group), Council on Foreign Relations (CFR), Royal Institute for International Affairs (RIIA), The Round Table, Rhodes Scholar, Milner’s Kindergarten, dan banyak lagi.

Alkisah kesemua pertubuhan yang disebut ini sepusat sepusing dibiayai, justeru dikuasai serta dipengaruhi, oleh kepentingan kewangan, ekonomi dan korporat antarabangsa yang sering dikaitkan dengan agenda Yahudi-Nasara Zionis, seperti empayar kewangan Yahudi-Zionis Rothschild di Eropah dan empayar kewangan serta korporat Nasara-Zionis Rockefeller di AS.

Malahan setakat ini pertemuan di antara kepentingan Rothschild dengan kepentingan Rockefeller telah dapat dikesan oleh kalangan pengkaji sebagai bermula di United Kingdom (UK) dengan tertubuhnya beberapa pertubuhan yang dianggotai kalangan bijak pandai Zionis Yahudi-Kristian dengan kepakaran mereka masing-masing, seperti The Round Table, Rhodes Scholar, Milner’s Kindergarten yang telah disebut tadi.

Segala input dari “Bank Minda” yang berasal dari negara bekas penjajah kita ini banyak diasaskan kepada falsafah rasionalisasi (rationalization)yang kuat dari segi hukum akal yang banyak menipu dan dipengaruhi nafsu tetapi hampa Tauhid, ala Islam Hadhari yang pragmatis lagi liberal itu.

Sebermula, apa yang lebih meremangkan bulu tengkok Atok adalah pendedahan tentang terdapat dua orang anak cucu bangsa Atok yang bijak pandai lagi kaya raya turut bersekongkol dengan salah satu tangan-tangan halus global Yahudi-Zionis ini.

Rupa-rupanya kedua-dua anak cucu Atok ni telah menggunakan perhubungan akrab dengan beberapa pemimpin tinggi UMNO dan negara sejak hampir 30 tahun lalu untuk mencaturkan dasar kewangan dan ekonomi Kerajaan mengikut kehendak taukeh Yahudi-Zionis/Barat mereka.

Syahdan, di sini Atok berhajat untuk mengajak salah seorang anak cucu ini (yang kedua telahpun meninggal dunia tahun lepas), atau mana-mana anak cucu yang turut bersekongkol dengan agenda kaum dajjal ini supaya banyak-banyakanlah mengkaji (bukan sekadar mengaji) kitab besar kita al-Quranul Karim, terutamanya surah al-Baqarah, ayat (2)-120.

Wallahualam.

Atok: …I hope Harry Lee will remember,

Southern men don’t want him around anyhow...

…does your conscience bother

you, tell the truth!


(Sung to the tune of Lynrd Skynrd’s “Sweet Home Alabama”).

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak sangka Atok boleh speaking London. Saya ingat Atok Si Bongkok dalam cerita P. Ramlee tu kuno dan kolot, orang kampung.

Tanpa Nama berkata...

Teruk Atok kena belasah dengan Cina kui dalam Malaysia Today. Memang dia orang ni dah lama niat tak baik dengan bangsa kita. Tapi kita kena buktikan bangsa kita bukan jenis pengganas dan berakal lebih baik dari dia orang dan sanggup terims kritikan.

Tanpa Nama berkata...

Saya dah lama agak dah ada perkaitan antara Cina tongkang ni dengan Yahudi koreng.

Tanpa Nama berkata...

Atok,
Teruskan usaha mendedahkan segala kebejatan Yahudi-Zionis dan Liga Kongsi Cina Seberang Laut ke atas dunia, khususnya Alam Melayu kita.
Perjuangan Atok itu pasti sentiasa mendapatkan sokongan saya, keluarga dan ramai rakan-rakan lain. Biarlah saudara seagama dan sebangsa kita yang lain terus dibuai mimpi indah dan ditipu dunia. Lambat laun mimpi indah ini pasti menjadikan satu igauan yang ngeri buat semua!

Tanpa Nama berkata...

Hello, Ι enјoy rеаԁіng through
your article post. Ι wanteԁ to write а little comment to suρport you.



Also visіt my webpagе: iphonerepairbangsar.jimdo.com

Tanpa Nama berkata...

Heуa i'm for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you aided me.

Here is my web-site :: iphone repair

Tanpa Nama berkata...

Hi eνerybody, here eveгy person is sharіng thеse exρeгience, theгefore it's fastidious to read this web site, and I used to visit this weblog all the time.

my homepage iphone repair malaysia

Tanpa Nama berkata...

Ι fоr all timе emailed this wеbpage post page to аll my contactѕ, as
іf like to гead it next my friends wіll too.


my ωеbѕite :: iphone repair kuala lumpur

Tanpa Nama berkata...

It's actually a nice and helpful piece of information. I am satisfied that you shared this helpful info with us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.

Also visit my blog post ... http://ipadrepairsubangjaya.jimdo.com